facebooktwitteryoutube
in blog - 21 Lut, 2015
by widoczny - no comments
Z żywienia wzięte :) cz.1

Teraz trochę ciekawostek o których nie mieliście pojęcia.

A więc zaczynamy;)

Czy wiesz, że …

  • Dieta, która zawiera produkty zasadotwórcze (np. mleko, warzywa, owoce suszone)  pomaga w rzuceniu palenia papierosów, przy czym obniża eliminację nikotyny z organizmu, co spowalnia powstawanie głodu nikotynowego.
  • Post i lekka głodówka korzystnie wpływa na naszą pamięć.
  • Nigdy nie łączymy pomidora z surowym ogórkiem, ich naturalne enzymy „zabijają” się wzajemnie.
  • Kobiety mają większy problem z głodówkami(postami), gdyż częściej myślą o jedzeniu.
  • Stronienie od owoców cytrusowych, serów, czekolady i różnego rodzaju używek korzystnie wpływa na zmniejszenie występowania i nasilenia bólów migrenowych.
  • Chili poprawia samopoczucie. Ostry smak powoduje wydzielanie endorfiny – hormon szczęścia.
  • Orzechy zapobiegają atakom serca i chorobie wieńcowej. Wystarczy je jeść choć raz w tygodniu, aby zmniejszyć o jedną czwartą ryzyko choroby serca.